9 Απρ 2013

διάλειμμα :)


rest in colors



35X50 ακρυλικά


36 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Από ωραιότατο έως εξαιρετικό!

Δηλαδή πραγματικά το πιστεύεις ότι είσαι μακρυά από μία έκθεση; Που να πουλήσει κιόλας εννοώ.
Γιατί, δεν μπορεί, θα έχεις δει τί εκθέτουν κάποιοι και καμαρώνουν κι από πάνω!

Maria Villioti είπε...

Πολύ όμορφο!Και τα χρώματα και το στήσιμο μου αρέσουν πολύ!Μπράβο!Τα φιλιά μου.

Mariela είπε...

Ας σχολιάσω και από εδώ... πολύ καλό, μπράβο Μαργκούλα μου!!
φιλάκια

Ποδηλάτισσα είπε...

Πολύ όμορφος πίνακας... καταπληκτικά χρώματα!!!!

dodo είπε...

Τί ωραία χρώματα!

ξωτικό είπε...

Ξεκούραση και μόνο που το βλέπεις !!!!

Όπως τα είπε ο πρώτος !!!!

(δικαίως μου θύμησε μια φωτογραφία που είχες ανεβάσει πριν πολύ καιρό ;;)

ξωτικό είπε...

διευκρινίζω οτι εγώ εξέλαβα οτι οι καρέκλες κάνουν διάλειμμα απο τα βάρη ;-)

(βέβαια όταν το ξαναείδα με προσκαλούσαν ,αχ έμπλεξα)

φιλούδιαααα

Άστρια είπε...

Θα συμφωνήσω εντελώς σε όλα με τον Κωνσταντίνο! Και να προσθέσω, ότι παρόλο που το θέμα έχει καρέκλες μαζί και με το προηγούμενο, βλέπω μία καλλιτεχνική Απογείωσή σου!

Καλή συνέχεια!
φιλάκια πολλά!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Δεν μπορώ να πω για τους άλλους. Νομίζω πως ο καθένας έχει το κοινό του για κάποιους λόγους. Εγώ προσωπικά ζωγραφίζω γιατί μου αρέσει. Μόνο για να πουλήσω δεν θα το έκανα ποτέ, όπως δεν το έκανα ποτέ και με τη μουσική. Έγινε όμως και επάγγελμα χωρίς να το επιδιώξω.
Καλή σου νύχτα Κωνσταντίνε

Margo είπε...

@Maria Villioti..

Το στήσιμο Μαρία μου δεν είναι δικό μου. Είναι φωτογραφία του Βασίλη Ταγκούδη. Την λατρεύω και χάρηκα την εικαστική της εκδοχή.
Καλό σου ξημέρωμα!

Margo είπε...

@Mariela..

Ευχαριστώ και από εδώ ;-)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Ποδηλάτισσα..

Τα χρώματα… Κάτι καινούργιο δοκίμασα, μία τεχνική που μας έμαθε ο Luis Orozco ένας ζωγράφος που ζει στο νησί μας 50 χρόνια. Συνεχίζω το ψάξιμο.

Σ΄ευχαριστώ πολύ ποδηλάτισσα :)

Margo είπε...

@dodo..

Ευχαριστώ!

:)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Ξωτικό έχεις τέλεια μνήμη και φωτογραφική υποθέτω ;-)

Πριν τρία χρόνια. Θυμάσαι και τι τραγούδι είχα βάλει σε εκείνη την ανάρτηση; Αυτό θα το θυμάται ο τσαλαπετεινός αν τον γνωρίζεις. Πάντως ήταν η πιο αγαπημένη ανάρτηση. Αυτή η φωτογραφία, ένα καλό μήνα (Ιούλιος ήταν) και το τραγούδι.

Οι καρέκλες από εδώ και στο εξής θα ξεκουράζονται έτσι κι αλλιώς . ‘Αρχισαν οι εργασίες εις τον κήπο :-)

Φιλάκια πολλά!

Margo είπε...

@Άστρια..

Κάτι άλλαξε Άστριά μου. Λίγο βοήθεια από το σπίτι, τρία μαθήματα με το δάσκαλο που ανέφερα πιο πάνω και ξεκόλλησα λιγουλάκι. Όσο κρατήσει. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!

Καλό ξημέρωμα να έχουμε.
Πολλά φιλιά!

Sideras είπε...

wow! καταπληκτικό ταξίδι στα χρώματα τους . Αν και καρέκλες , θα τις βαφτίσω οι τρεις χάριτες. Καταπληκτική δουλειά, με πολύν ενέργεια.
Καλημέρα σου και συνέχισε έτσι δυναμικά να μας ομορφαίνεις με την τέχνη σου τα παράθυρα μας.

Χριστίνα είπε...

Μαργκό,
η δουλειά σου είναι πάρα πολύ όμορφη, εξαιρετική και σίγουρα εγώ ανήκω στο κοινό σου!!!Μου αρέσει τόσο πολύ ο τρόπος που δούλεψες τα χρώματα, εκπέμπουν μια γλυκιά ζεστασιά και αφήνουν έναν πολύ τρυφερό χάδι.
Νάσαι καλά!

MYSTELIOS είπε...

Πάρα πολύ ωραίο έργο με υπέροχα χρώματα και εξαιρετικές αποχρώσεις. Σίγουρα ένα από τα καλύτερα σου !!!
Θα έλεγα ότι οι τρεις άδειες καρέκλες κάτω από το μπλέ παράθυρο με φόντο τον εντυπωσιακό τρίχρωμο τοίχο επιδέχονται πολλούς συμβολισμούς και ερμηνείες !!!
Μπράβο Margo και καλή συνέχεια με την ίδια πάντα έμπνευση και δημιουργικότητα !!!

φόρα είπε...

καλημέρα margo!
πολύ ωραία δουλεμένο το χρώμα!

αυτές οι καρέκλες δε σου λένε κάτσε,
σου λένε πέτα!
και πάτα που και που τα ακροδάκτυλα
σα να είμασταν πλήκτρα πιάνου...

πολύ όμορφη ζωγραφιά..
αναρωτιέμαι για τη μουσική σου.. αν έχεις κάτι στο νετ πολύ θα μ άρεσε να το ακούσω..
φιλιά margoula κ καλή συνέχεια!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Mπράβο , ωραία δουλειά , γεμάτη χρώματα !!!!
Μ΄αρέσει το θέμα, το παιχνίδι των χρωμάτων, μ΄αρέσει αυτό το στυλ ζωγραφικής σου !! (υποθέτω ότι έχεις δουλέψει πολύ και με σπάτουλα)
Υπέροχο διάλειμμα!!
Σαμιώτικα χαιρετίσματα

Φρίντα είπε...

Υπέροχο! Ζεστά τα χρώματα, ζωντανή η απεικόνιση, μοναδικές και έντονες οι αντιθέσεις.
Κατάφερες ένα διάλειμμα σε περίοδο έντασης .. κόλλησα να τα χαζεύω μια το τωρινό και μια το προηγούμενο με τις βάρκες.
Ελπίζω να δούμε σύντομα και το (τα) επόμενο (α)!
Γλυκιά μου Margo, σου το είχα πει: Ευλογημένα τα χέρια και η ψυχή που τα καθοδηγεί.
Με αγάπη

Margo είπε...

@Sideras..

O αγαπημένος σιδεράς που όλα τα κάνει παραμύθι και έτσι αποκτά το κάθε τι άλλη διάσταση.. μαγική.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου νύχτα

Margo είπε...

@Χριστίνα..

Χριστίνα ευχαριστώ πολύ για τον τρόπο που το προσέγγισες. Υποθέτω πως κι εσύ ζωγραφίζεις. Θα ήθελα να δω δουλειά σου.

Καλό σου ξημέρωμα!

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Το ευχαριστήθηκα πολύ Στέλιο. Έτσι το νιώθω κι εγώ, το καλύτερό μου.
Και το θέμα μου άρεσε πολύ και ο τρόπος που βγήκε με την συγκεκριμένη τεχνική νέα για μένα.
Προς το παρόν κάνω μία παύση και μετά συνεχίζω.

Σ΄ ευχαριστώ!

Margo είπε...

@φόρα..

Πέτα! Μου άρεσε αυτή η ερμηνεία. Δίνει στο έργο μία αίσθηση μεταφυσική.

Στο ΝΕΤ δεν έχω κάτι να ακούσεις. Όλα έχουν μείνει σε παρτιτούρες και σε κασέτες αναλογικές. Η ιδέα να το ψάξω ψηφιακά ώστε να μπορέσει να δημοσιοποιηθεί μου φαίνεται βουνό.
Να σου εξομολογηθώ όμως μιας και το έθεσες πως όταν ξεκίνησα το blog είχα σκοπό να κάνω ακριβώς αυτό. Να δημοσιοποιήσω τη μουσική μου. Με την τεχνολογία όμως δεν είχα ποτέ καλή σχέση και δεν κατάφερα τίποτα.

Πολλά φιλιά και από εμένα και σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!

Margo είπε...


@Aθηνά Π.Κ..

Αθηνά μου δεν έχω δουλέψει πολύ σπάτουλα. Κάτω από τη ζωγραφιά μόνο έχω φτιάξει μία βάση με έντονα χρώματα και εκεί χρησιμοποίησα λίγο τη σπάτουλα, στη βάση και όχι σε όλο τον πίνακα.

Καλή σου νύχτα!

Margo είπε...

@Φρίντα..

Φρίντα μου πολύ σ΄ευχαριστώ. Έχεις τον τρόπο σου να με τονώνεις :-)
Καταρχήν εύχομαι η ένταση να έχει ήδη περάσει και να είναι όλα όμορφα και γλυκά..

Το επόμενο μάλλον θα το καθυστερήσω λίγο γιατί από προχθές έχω χωθεί μέσα στις ντουλάπες και συγυρίζω. Η καλή οργάνωση στον χώρο πάντα βοηθά την δημιουργία προσωπικά μιλώντας.

Πολλά φιλιά!


ξωτικό είπε...

ααα πολύ το χάρηκα !!!
Είχε γράψει στην ψυχή μου πολύ δυνατά εκείνη η ανάρτηση !!!!!
Καθόλου καλή μνήμη δεν έχω .Μάλλον το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα .

καληνυχτούλες :-))

Χρήστος Αντισθένης Ζάχος είπε...

πολύ πολύ ωραίο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

Areti είπε...

ΠΟλυ πολυ καλο! Εχει μια δυναμη ο πινακα σου,τα χρωματα, το στησιμο,ο τροπος που το ζωγραφισες!Μου αρεσει πολυ!Καλη συνεχεια!

MYSTELIOS είπε...

Χρόνια πολλά Μαρία και Καλή Χρονιά 2014 γεμάτη υγεία, έμπνευση και δημιουργία !!!

ashok είπε...

nice work!

Άστρια είπε...

Α! πολύ κράτησε αυτό το διάλειμμα! ανυπομονούμε να δούμε καινούργια αεράκι:)

MYSTELIOS είπε...

Χρόνια Πολλά Μαρία μου γεμάτα υγεία, έμπνευση και δημιουργία !!!

Margo είπε...

Στέλιο μου σ΄ευχαριστώ και από εδώ.
Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι με όμορφα εικαστικά ταξίδια!!!