21 Δεκ 2010

Καλές γιορτές!



good luck


soft pastel 24X28cm



Το ρόδι συμβολίζει την μνήμη των νεκρών στη σχέση τους με τον κάτω κόσμο, τον πλούτο την γονιμότητα, την πανσπερμία, την τύχη σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία και ο συμβολισμός του έχει παραμείνει μέχρι και σήμερα αφού πέρασε στην Ελληνική παράδοση μέσω του Χριστιανισμού.
Γι αυτούς τους λόγους συνηθίζεται τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς να συνοδεύει διακοσμητικά το σπίτι αλλά και να σπάζεται στη εξώπορτα του σπιτιού για να φέρει τύχη και εύνοια στην οικογένεια που το κατοικεί.
Ανεξάρτητα όμως από το συμβολισμό του είναι ένα πάρα πολύ νόστιμο και θρεπτικό φρούτο και εικαστικά έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για το χρώμα του αυτό το βαθυκόκκινο του πάθους , όσο και για το σχήμα του και το πολύ πολύ ενδιαφέρον εσωτερικό του.

Με ρόδια λοιπόν θα ευχηθώ για τις γιορτές και το νέο χρόνο για πληρότητα συναισθημάτων, αφθονία στιγμών με τους αγαπημένους συνοδοιπόρους της ζωής μας, δύναμη, αισιοδοξία  και δημιουργική διάθεση για να ξεπερνάμε τα εμπόδια της ζωής.

Καλά Χριστούγεννα!

30 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Ως καλό ξωτικό τρυπώνω γρήγορα στο ρόδι σου ,να γεμίσω το σπιτάκι σου γονιμότητα καρδιάς ,ψυχής και πνεύματος !
Να περάσεις...ρόδινα !!!

apinkdreamer είπε...

να περασεις υπεροχες γιορτες!!!

H.Constantinos είπε...

Εχει όντως ενδιαφέρον το ρόδι, σπασμένο, άσπαστο, χλωρό, ξερό (ακόμα πιό ωραίο), σε κάθε μορφή...
Και το πέτυχες εντελώς να προσθέσω, πολύ καλοδουλεμένο το θέμα!
(δεν έχω πιάσει ποτέ παστέλ, ούτε να δω πώς δουλεύεται...)

Καλά Χριστούγεννα!

nameliart είπε...

Δροσερά, ζωντανά, λαχταριστά τα ρόδια σου Margo μου! Και υπέροχες οι ευχές σου! Έχεις τόσο δίκιο... τη πληρότητα, στα συναισθήματα είναι που τη θέλουμε! Στο πλάι των δικών μας ανθρώπων!
Τις θερμότερες ευχές μου από καρδιάς! Για σένα και για τους αγαπημένους σου! Με ό,τι καλλίτερο συμβολίζει ένα σφιχτό, ολοκόκκινο, γεμάτο ρόδι!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλες γιορτες φιλη μου, οτι επιθυμεις....

Katerina Galati είπε...

Υπέροχα τα ρόδια σου, μ' άρεσαν από την πρώτη φορά που τα είδα στο μάθημα της Μαριέλας.
Σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλά Χριστούγεννα γεμάτα με οικογενειακή θαλπωρή και το 2011 να φέρει υγεία, δημιουργία και αγάπη.
Κατερίνα

vasiliki είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΡΟΔΙΑ!!!!!!!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

MYSTELIOS είπε...

Σου εύχομαι και εγώ να έχεις Καλά Χριστούγεννα γεμάτα με κάθε ευλογία και χαρά !!!

Ανεράιδα είπε...

Υπέροχο έργο!!! Καλές γιορτές!!

Poet είπε...

Δεν μπορώ να σου ευχηθώ τίποτα παραπάνω απ' όσα εσύ μας εύχεσαι. Και μάλιστα με τον δικό σου τρόπο.
Να είσαι ευτυχισμένη.

Άστρια είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα Χριστουγεννιάτικης ευχής και πολύ όμορφη ζωγραφιά!)
Το ρόδι πάντα μ' εντυπωσίαζε ως καρπός και ως λουλούδι ακόμα.

Margo μου, καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι κι εδώ, στη μικρή σου σοφίτα:)

dodo είπε...

Χαρούμενα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου!

mar9659 είπε...

★Ευτυχισμένα★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Χριστούγεννα★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|Χρόνια Πολλά
Margo μου!!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Ξωτικούλι μου;;;; Χρόνια πολλά πειραχτηράκι μου:)
Φιλί τεράστιο!!!

Margo είπε...

@apinkdreamer..

Αν έχω λίγο από το παραμύθι σου θα είμαι πολύ χαρούμενη:)
Να σαι καλά ονειρεμένη μου:)
Καλή χρονιά!!!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Τα παστέλ αν και τα φοβόμουν τελικά με κέρδισαν. Αυτό που δεν μπόρεσα να συνηθίσω ήταν η ακουαρέλα. Λίγο προσπάθησα όμως, έχω σκοπό να επιμείνω.

Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνε να περνάς υπέροχα:)

Margo είπε...

@nameliart..

Μελίνα μου χαίρομαι πολύ πάρα πολύ που σε θεωρώ παρέα μου:)
Σ’ ευχαριστώ γι αυτό γλυκιά μου Μελίνα και θέλω να σου πω πως θα τα καταφέρουμε να διορθώσουμε τα πράγματα και να χαρούμε τις ομορφιές και μόνο όσων μας γεμίζουν την ψυχή.
Χρόνια Πολλά με αγάπη και δημιουργία!

Despina είπε...

υπέροχα τα ρόδια σου!!!!

για Χρόνια πολλά
ρόδινες
γιορτινές ευχές!

Margo είπε...

@Ρίκη Ματαλλιωτάκη..

Και εσύ Ρίκη μου να χαίρεσαι ότι και όσους αγαπάς..
Φιλί γλυκό!

Margo είπε...

@Katerina Galati..

Κατερίνα σ’ ευχαριστώ πολύ!
Πολλές ευχές για χαρές δημιουργίες και ότι άλλο αγαπάς!

Χρόνια σου πολλά

Margo είπε...

@vasiliki..

Ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου
Εύχομαι να περνάς καλά αυτές τις μέρες με γαλήνη αγάπη αι θαλπωρή κοντά σε όσους αγαπάς!
Χρόνια Πολλά!
Φιλιάαααα:)

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Στέλιο εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά ότι καλύτερο!
Χρόνια Πολλά!

Margo είπε...

@Ανεράιδα..

Ευχαριστώ πολύ Ανεράιδα μου πολλές ευχές σε σένα και σε όσους αγαπάς!
Παραμυθένια Χριστούγεννα σου εύχομαι

Margo είπε...

@Poet..

Ευτυχία σε σένα και στους αγαπημένους σου γλυκέ μου ποιητή και δημιουργία, πληρότητα, μαγικές στιγμές υπέροχης καθημερινότητας!
Πολλά Φιλιά και Χρόνια Πολλά!

Margo είπε...

@Άστρια..

Το είχα ξαναβάλει στο Margo αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω κάτι καινούργιο. Εύχομαι για μένα στο 2011 να μετράει αλλιώς ο χρόνος;)

Το λουλούδι της ροδιάς είναι το πιο υπέροχο κόκκινο.. το λατρεύω!
Χρόνια Πολλά Αστεράκι μου με το καλό και η Πρωτοχρονιά!
Σε φιλώ γλυκά

Margo είπε...

@dodo..

Ακούραστε και δημιουργικέ Dodo ευχές σου στέλνω και από εδώ για ότι καλύτερο σε σένα και όσους αγαπάς!

Margo είπε...

@mar9659..

Τι όμορφο γραφικό!!!
Σ’ ευχαριστώ θερμά για τις τόσο όμορφες ευχές..
Χρόνια Πολλά και καλά!

Margo είπε...

@Despina..

Δέσποινα σ' ευχαριστώ πολύ!
Τις ευχές μου και από τη σοφίτα με τα πινέλα μου:)
Χρόνια Πολλά!!!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Βγήκα στη γύρα για ευχές κι απόμεινα να χαζεύω τα ρόδια σου να με δροσίζουν με την ξινόστιφη γεύση τους!
Χρόνια πολλά και πάντα δημιουργικά εύχομαι με πολλή αγάπη!

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Υπατία μου και εσύ στον υπολογιστή σήμερα; Είναι η ώρα που μαζευτήκαμε στο σπίτι και ω τι θαύμα, τα μικρά μου κοιμήθηκαν νωρίς!!!!
Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη πολύ την χάρηκα:)
Χρόνια Πολλά και καλή συνέχεια στις διακοπές σου.. ευχές και πάλι ευχές όλες να πραγματοποιηθούν!
Καλή σου νύχτα