28 Ιαν 2013

Της Κυριακής..


Το σκίτσο της Κυριακής μου αποκάλυψε την άλλη πλευρά του νησιού, αυτή που μόνο ο επισκέπτης μπορεί να δει. Ήταν τόσο χαλαρωτική η διαδικασία που ακόμη και τα περίεργα βλέμματα των ντόπιων περνούσαν απαρατήρητα.


Κάποια στιγμή άρχισε η βροχούλα. Το χαρτί γέμισε στάλες αλλά κι αυτό όμορφο μου φάνηκε..























Αυτό είναι από τα προσεχώς. Δεν μπορούσα να σταθώ στη μικρή Βενετία.. την έλουζε η θάλασσα  και την χτύπαγε ο αέρας...




Καλή βδομάδα να έχουμε..




21 σχόλια:

Margo είπε...


Αν ξέρει κάποιος να μου πει που μπορώ να βρω εκείνο το πινέλο με την "δεξαμενή" νερού. Υποθέτω είναι ο πιο βολικός τρόπος για ζωγραφική στο ύπαιθρο..

Να έχετε μια υπέροχη ημέρα!

Maria Villioti είπε...

Καλημέρα κι από δω Μάργκο! Τι όμορφο να ζωγραφίζεις έξω!!!Τέλεια!!!Ζηλεύω τις όμορφες εικόνες που βλέπουν τα μάτια σου στο νησί... Πινελάκι ''δεξαμενή''χαχα...έχει το Art & Hobby, είναι της derwent αν θυμάμαι καλά. Κοίταξε στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα κι αν δεν βρεις άκρη θα σε βρούμε τρόπο να το αποκτήσεις. Είναι όντως πολύ βολικό για μικρές ακουαρέλες, ειδικά όταν δεν είσαι στο χώρο σου. Φιλιά πολλά κούκλα μου.

Mariela είπε...

Μαργκούλα καλημέρα...
το πινέλο θα το βρεις στο Art center, στον Αντωνιάδη και στο Paco art center...
κάποιος από τους τρεις θα τα στείλει σίγουρα!!
Τα σκίτσα σου είναι υπέροχα, συνέχισε ακάθεκτη!!!!!
σε φιλώ

Mariela είπε...

Διατίθεται σε μύτη λεπτή, μεσαία και πιο φαρδιά. Καλύτερα να πάρεις τη μεσαία, η μύτη τους ούτως ή άλλως είναι πολύ λεπτή και σου επιτρέπει να κάνεις και λεπτές γραμμές.

MYSTELIOS είπε...

Πολύ όμορφα σκίτσα, βλέπω με χαρά ότι η κυριακάτικη βολτούλα στο όμορφο νησί σου ήταν πολύ δημιουργική !!!
Μπράβο Μαρία, καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα !!!

ξωτικό είπε...

Στάσου καλέ,
ακόμα δεν πρόλαβα να σου γράψω πόσο έντονη αίσθηση μου άφησαν εκείνα τα άλογα στην προηγούμενη.το αριστερό ειδικά.
Εκεί σαν να ένοιωσα ακαριαίως ένα χτύπημα αυτή είναι η Μάργκω !!!!
Κι απο τότε κόβει βόλτες συνεχώς στο μυαλό μου .Ήθελα να τα ξαναδώ και να σου γράψω με ησυχία.....

Μόλις έχω λάβει και τα φιλιά σου
;-)


μ'αρέσει το καταλάγιασμα που σε φέρνει σε νέο ξεκίνημα ,σαν να σε φαντάζομαι ελεύθερη και δυνατή μέσα στον άνεμο....
το πιο ωραίο ...σκίτσο .....

eleni είπε...

Τι όμορφη βολτίτσα και τα σκίτσα της θάλασσας υπέροχα!
Στη Μύκονο μένεις;
Είχα παλιά μια φίλη-από το φροντιστήριο-και θα ήθελα να τη βρω-μπορώ να σου στείλω mail,να μου πεις αν τη γνωρίζεις;
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι όμορφα σκίτσα... μου άρεσαν πολύ οι βάρκες!!!

H.Constantinos είπε...

Λοιπόν, καλά έλεγα στο προηγούμενο ότι είσαι σε καλή φάση!
Ασε που μοιάζει να είναι και διαρκείας δηλαδή!

Το τελευταίο είναι που μου αρέσει, αυτό με τους ανεμόμυλους! Μοιάζει να έγινε πολύ χαλαρά, πολύ άνετα, πολύ κεφάτα, αυτό είναι το ωραίο του, αυτό είναι το ζητούμενο τελικά!

Άστρια είπε...

Margo μου, δεν ξέρω πώς μου ξέφυγε η προηγούμενη ανάρτησή σου. Τη διάβασα πριν από λίγο.
Πολύ μα πολύ χαίρομαι που ξαναπήρε μπρος η ψυχή το χέρι για να ζωγραφίσει!
Και πόσο δίκηο έχεις, πόσο σε καταλαβαίνω για κείνες τις μουτζούρες που έκανες στο διαγωνισμό.
Περιττό να πω πόσο μου άρεσαν τα σκίτσα σου, τα πουλιά, τα άλογα και τα παιδιά της προηγούμενης ανάρτησης, η γαλήνη της θάλασσας και οι αερικοί μύλοι της τωρινής.

Σε φιλώ πολύ
Καλή και δυνατή συνέχεια!!!


υγ. διάβασα επ'ευκαιρία και την ανάρτηση της Μικρής Βενετίας, είδα και τα σχόλια και πήρα λιγουλάκι συγκίνηση:)

Margo είπε...

@Maria Villioti..

Μαρία μου καλημέρα!
Τις εικόνες του νησιού δεν τις απολαμβάνω όπως θα έπρεπε. Όλο βιάζομαι και δεν βλέπω τίποτε γύρω μου. Με αφορμή τη ζωγραφική σταμάτησα για λίγο το χρόνο. Και μόνο αυτό με έχει κάνει πολύ χαρούμενη :-)

Το πινέλο με τη δεξαμενή :-) είναι στο δρόμο. Ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Mariela..

Μαριέλα μου ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες και για τα καλά σου λόγια. Πήρα μπρος και είμαι καλά ;-)

Όμορφη μέρα να έχεις… φιλιά!

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Η βόλτα ήταν κατά το ήμισυ Σαββατιάτικη. Όσο περίμενα τη μικρή να τελειώσει το μάθημά της εγώ βολτάριζα στα στενά :-)

Καλημέρα Στέλιο μου

Margo είπε...

@ξωτικό..

Ξωτικούλι μου.... ξέρεις πώς να με ανεβάζεις ;-)

Ευχαριστώ πολύ πολύ..

Συνεχίζω, αυτό λέω στον εαυτό μου όχι θα..

Φιλάκια πρωινά κι ας είναι ηλεκτρονικά ;-)

Margo είπε...

@eleni..

Και φυσικά να μου στείλεις email για τη φίλη σου. Εύχομαι να μπορώ να σε βοηθήσω.. βέβαια είμαι μόνιμη εδώ πέντε χρόνια αλλά μπορώ να ρωτήσω συγγενείς που μεγάλωσαν εδώ.. κάποιος θα την γνωρίζει.
Καλή σου μέρα!

Margo είπε...

@Paraskevi Lamprini Malouxou..

Ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρες..

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Έχεις δίκιο.. και εμένα μου αρέσει περισσότερο. Είναι το πιο αυθόρμητο που ψάχνω να βρω και βγήκε λόγω συνθηκών…
Η φάση και να μην είναι καλή, μπροστά στην απόφαση γίνεται. Έχετε μερίδιο «ευθύνης» γι αυτό..
Καλή μας μέρα!

Margo είπε...

@Άστρια..

Μετά από τέτοια Χειμερία νάρκη πώς να μην σου ξεφύγει το πρώτο ξύπνημα.. πάλι καλά ;-)
Ευχαριστώ αστεράκι μου αγαπημένο..

υ.γ. Τι θα έκανα χωρίς το πολύτιμο παρεάκι μας;

Φιλιά πολλά!

dodo είπε...

Θα μού άρεσε να δω ένα μικρό ημερολόγιο με στιγμιότυπα από τους περιπάτους στο νησί σου ;-)

Mariela είπε...

Δευτέρα σήμερα.... !!!!!!

Areti είπε...

Πολυ ωραιο μπλοκγ! Καλως σε βρηκα!