18 Ιαν 2011

ρεσιτάλ γεύσης:)


strawberry feel


acrylics 16X18cm






31 σχόλια:

nameliart είπε...

Μμμμ! Πεθαίνω για φράουλες!
Αυτό που μου άρεσε πολύ στη ζωγραφιά σου, είναι που τις έχεις κάνει να φαίνονται σαν μέσα από κρύσταλλο ή θρυμματισμένα παγάκια.
Και υπέροχος ο συνδυασμός των χρωμάτων!

MYSTELIOS είπε...

Ναί ένα ρεσιτάλ γεύσης αλλά και υπέροχων χρωμάτων , μου αρέσει πολύ αυτή η τεχνική σου ,μπράβο Μargo και καλό σου βράδυ !!!

dodo είπε...

Ωραίο, γλυκό και δροσερό!

jf είπε...

Υπέροχα!!! χρώματα, τεχνική, τίτλος... μουσική :)

55fm είπε...

Τι όμορφο και γευστικό!!!
Καλημέρα!

Thalassenia είπε...

Πουαντεγισμός;
Ότι και να είναι.... είναι απίθανο!!!
Δροσερό, χαρούμενο, ευαίσθητο, αισιόδοξο.

Φιλιά θαλασσένια.

vasiliki είπε...

Φραουλίτσες μέσα στο καταχείμωνο;;
Ωραία εκπληξη!!! πολύ όμορφο με περίτεχνη υπομονή:):)
Πόσο ανάγκη έχουμε την άνοιξη;;
φιλί

H.Constantinos είπε...

Και ρεσιτάλ πουαντιγισμού επί κατεψυγμένων φραουλών!!

Lúcia είπε...

Wow!! I love it!
So many beautiful colors and shapes, what an amazing work.
Hugs from Brazil,

Nells είπε...

τι ομορφη εικονα!τελεια!!και η μουσικη που διαλεξες να παιζει στο μπλογκ σου....μαγευτικη...

Margo είπε...

@nameliart..

Μελίνα μου πέρυσι φύτεψα τέσσερις ρίζες φράουλες και βλέπω αυτές τις αγοράς με μεγάλη δυσπιστία. Είναι υπέροχο φρούτο αλλά επιδέχεται πολλά φυτοφάρμακα δυστυχώς.

Μέσα από κρύσταλλο, θρυμματισμένα παγάκια.. πολύ μου άρεσε ο τρόπος που το είδες!
Ευχαριστώ:)

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Πειραματικό είναι στο πλαίσιο των μαθημάτων.. δεν ξέρω αν η τεχνική αυτή καθεαυτή μου άρεσε περισσότερο από το θέμα.
Καλό σου ξημέρωμα Στέλιο:)

Ανώνυμος είπε...

Αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

Αν θες κανε και εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

Margo είπε...

@dodo..

Ευχαριστώ Dodo:)

Margo είπε...

@JamanFou..

Και η μουσική ένεκα φιλοξενίας φροντισμένη..

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση:)

Margo είπε...

@50fm..

Η φράουλες λατρεύονται από πολλούς.. άραγε εκτός από τη γεύση της βοηθά και η μορφή της για την πλατιά αποδοχή;
Τα παιδιά πάντως προκαλούνται πρώτα από το σχήμα της και το χρώμα της και μετά από τη γεύση της..

Καλό ξημέρωμα Όλγα μου:)

Margo είπε...

@Thalassenia..

Ναι, πουαντιγισμός είναι, αλλά νομίζω ότι είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που το κάνω. Θέλει πάρα πολύ υπομονή και δεν την έχω.. τουλάχιστον αυτή την εποχή.

Φιλιά πολλά Θαλασσένια μου

Margo είπε...

@vasiliki..

Ο χειμώνας δεν μας ξεχνά ποτέ.. γι αυτό και εμείς επιζητούμε την Άνοιξη..

Μπορεί οι φράουλες να είναι πρώιμες αλλά είναι βιολογικές, χωρίς φάρμακα;)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Όταν μπήκαν οι κουκίδες στο χαρτί δεν ήταν Χειμώνας και οι φράουλες στην εποχή τους;)

Margo είπε...

@Lúcia..

Lucia I’ m ao glad to like my strawberries:)

Thanks o lot to visit me!
Kisses

Margo είπε...

@Nells..

Καλωσόρισες Nells σαν το σπίτι σου έρχομαι και εγώ από το δικό σου να σε γνωρίσω καλύτερα..
Καλή σου νύχτα!

Margo είπε...

@anisixos..

Καλωσόρισες ανήσυχε!
Έρχομαι να δω περί τίνος πρόκειται..
Τα λέμε!

Mariela είπε...

Από τα αγαπημένα μου....
πολλά πολλά φιλιά!
Μου έλειψες...

Mariela είπε...

Μαργκούλα, το Modelalisa βγάλτο από τη λίστα σου, διαπίστωσα ότι έχει πρόβλημα και θα το βγάλω κι εγώ.

Άστρια είπε...

Γιατί είχα την εντύπωση ότι είχα αφήσει σχόλιο εδώ;; αλτσχαιμεράκι;

πουαντιλίσμ; μου άρεσαν πάρα πολύ τα ζωντανά χρώματα και οι τόσες αποχρώσεις τους όπως κρυστάλλινα διαχέονται με τις μικρές κουκίδες.. και ο τίτλος του έργου με τα συναισθήματα, πολύ ταιριαστός...

Margo μου, σε φιλώ πολύ..
Μη σταματάς να ζωγραφίζεις..είναι υπέροχο!


υγ.να πω ότι επηρεασμένη από τον τίτλο της ανάρτησης πήγε το μυαλό μου και σε φρουί γκλασέ:)

Margo είπε...

@Mariela..

Μαριέλα μου που πα πάει θα τιθασεύσω τον χρόνο μου έτσι δεν μπορεί να πάει για πολύ καιρό. Έχω ήδη κουραστεί πολύ.. θα επανέλθω που θα πάει..
Καλή μας μέρα και καλή βδομάδα!
Σε φιλώ!

υ.γ. το modelasina βγήκε.. ευχαριστώ!

Margo είπε...

@Άστρια..

Επειδή μου το είπαν και άλλοι ότι έχασαν το σχόλιό τους θα κοιτάξω μήπως τα έχει αποκλείσει ο blogger. To κάνει καμιά φορά.

Χαχαα φρουί γκλασέ:))
Άστριά μου ήδη έχω σταματήσει να ζωγραφίζω, όλα αυτά που αναρτώ είναι από παλαιότερες δουλειές. Ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ανύπαρκτος και τα παιδιά όσο μεγαλώνουν γίνονται πολύ απαιτητικά. Προσπαθώ να τα ισορροπήσω όλα αλλά δεν το έχω καταφέρει ακόμη.

Καλή σου μέρα αστεράκι μου καλή βδομάδα και από αύριο καλό μήνα!!!

mar9659 είπε...

Θεσπέσια εικόνα!!!
Φράουλες αγαπημένο μου φρούτο..
Θεσπέσια γεύση..
Θεσπέσια μουσική!!
Ι like .♥✿ ܓ...♥"
Καλό μας μήνα!!

Angeliki είπε...

Aman einai teleio!O pouantigismos me kourazei mono kai mono na san le3i:P

bravo!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Μάργκο,
Είπα να περάσω και από το δικό σου μπλογκ.
Η τεχνική σου στις φράουλες είναι καλή. Η φράουλα στο μέσο αριστερά καλοφτιαγμένη - οι υπόλοιπες θα μπορούσαν να έχουν περισσότερο όγκο στην φόρμα τους.
Από τις προηγούμενες αναρτήσεις σου τα ηλιοτρόπια και τα κεράσια σου είναι καλοδουλεμένα. Τα ρόδια τα βρίσκω προχειροφτιαγμένα. Θα μπορούσες να δώσεις περισσότερη υφή στην φλούδα τους, στους κόκκους τους, και το ύφασμα θα μπορούσε να έχει περισσότερη κίνηση και όγκο κι όχι να μοιάζει με ένα κομμάτι σχισμένο χαρτί.
Συνέχισε την προσπάθεια.

Γιώργος

Margo είπε...

Γιώργο σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τις συμβουλές για τις ζωγραφιές μου. Όλα αυτά που βλέπεις είναι μαθητικές προσπάθειες και έγιναν όλα στο πλαίσιο των μαθημάτων του εικαστικού καφενείου. Στα περισσότερα είναι η πρώτη φορά που πειραματίστηκα με τις διάφορες τεχνικές, όπως για τις φράουλες είναι το πρώτο μου με πουαντιγισμό τα ρόδια το πρώτο μου με μαλακά παστέλ, τα κεράσια το πρώτο μου λάδι κτλ.
Όσον αφορά τα ρόδια βέβαια και να μπορούσα να χειριστώ καλύτερα τα παστέλ δε θα έμπαινα στην διαδικασία τέτοιας λεπτομέρειας, γιατί αυτό ακριβώς θέλω να αποφύγω.. με λίγα λόγια κολλάω στις λεπτομέρειες και χάνω από εκφραστικότητα.
Επίσης κάτω από τα ρόδια δεν είναι πετσέτα αλλά η σκιά τους με ένα χρώμα διαφορετικό από το αναμενόμενο.
Σ΄ευχαριστώ και πάλι για την επίσκεψη.
Καλό σου μήνα!