15 Φεβ 2011

Στα όρη στα ψηλά βουνά



ορεινό

ακρυλικά και μελάνι 35X50cm




35 σχόλια:

dodo είπε...

Τί όμορφο, αυτά τα χρώματα είναι τόσο ελκυστικά, και οι μαύρες γραμμές ακριβώς εκεί που πρέπει...

55fm είπε...

Για μένα είναι τέλειο!Χρώματα γραμμές όγκοι σε αρμονία καταπληκτική!
Μπράβο Μάργκο μου!
Φιλιά πολλά!

next_day είπε...

Υπέροχο!!!
Ταξιδιάρικο πολύ!!!!
Καλημέραα!

Margo είπε...

@dodo..

Το τυχαίο (των γραμμών) κάνει καλό στην φαντασία:)
Από τα πιο αγαπημένα μαθήματα της Μαριέλας..

Margo είπε...

@50fm..

Ευχαριστώ πολύυυυ:)
Καλημέρες!!!

Margo είπε...

@next_day..

Ένα ταξιδάκι στα βουνά.. ωραία θα ήταν:))
Καλημέρα διαμαντένια μου:)

nameliart είπε...

Είναι πανέμορφο!!
Δεν ξέρεις πόσο ζηλεύω τα έργα που με λίγες, αλλά όπου και όπως πρέπει τραβηγμένες, γραμμές και πινελιές, δίνουν ένα τέτοιο αποτέλεσμα!
Πραγματικά, είναι απ’ αυτά που χαίρεται το μάτι να μένει πάνω τους!
Μπράβο Margo!

H.Constantinos είπε...

Πολύ καλό, δεν είναι μόνο τα χρώματα, μου αρέσει και συνθετικά.
Ομως, λέω όμως, μιά και φαίνεται, κάνει μπαμ, εμφανέστατα και καταφανώς ότι το θέμα μπορεί να πάει πολύ πιό πέρα από τα μαθήματα, νομίζω ότι πρέπει να πάει...

Margo είπε...

@nameliart..

Το συγκεκριμένο Μελίνα μου ήταν στη τύχη. Δεν είναι ειρωνεία, ότι προσπαθούμε να πετύχουμε να το κάνει η τύχη από μόνη της;

Να έχεις μια υπέροχη ημέρα:)

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Πρέπει Κωνσταντίνε, χρόνο κερδίζω.. δεν είναι που ένα μήνα μας έχουν τσακίσει οι ιώσεις με τα παιδιά να την βγάζουν στην αγκαλιά μου, δεν είναι που είμαι πιασμένη και για να βάλω τα παπούτσια μου πρέπει να πέσω στα πατώματα, είναι κυρίως που πρέπει να ξεπεράσω την τελειομανία μου ώστε να τολμήσω να απελευθερωθώ. Έτσι όπως είμαι δε θέλω να συνεχίσω..
Καλό σου μεσημέρι!

vasiliki είπε...

Αχ και να είμουνα εκει απάνω να με περιτριγίριζαν αυτά τα όμοργα χρώματα
και να χανόμουν μέσα στο όμορφο αυτό τοπίο που τόσο μα τόσο όμορφα το αποτύπωσες!!!!!!!!!!!!!!
Σου πάει πολύ αυτή η τεχνική!!!!!!!!!
Κυνήγησέ την. Χαίρομαι για σένα πολύυυυ!!!!!!!!
φιλιά πολλά

Margo είπε...

@vasiliki..

Ήταν από αυτές τις τεχνικές που ευχαριστήθηκα πολύ. Μάλιστα επειδή τότε δεν είχα μελάνι έκανα διάφορες αλχημείες για να το κάνω να τρέξει. Πήρα μελάνι αλλά δεν το έχω ξεσφραγίσει ακόμη.. να δούμε πότε.

Καλό βραδάκι Βασιλική μου σε φιλώ!

υ.γ. εδώ χάλασε οι καιρός και πάλι.

ξωτικό είπε...

Mα πόσο ζεστά χαρούμενο !!!!
Ιδέα δεν έχω απο τεχνικές ,εμένα πάντως μου μίλησε έντονα!!!
Και μόνο τα χρώματα των σπιτιών πήγαν κατευθείαν στην καρδιά μου !!!!
Είναι σαν αγκαλιά γεμάτη αγάπη!!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

αντίθεση ελκυστική
μετέφερες ρυθμό, φόρμα και θαλασσινή αύρα σε μια ραχούλα!
τα χρώματά σου, τόσο σαν ποιότητα όσο και σαν "κίνηση" μου ζεσταίνουν την καρδιά

να 'σαι καλά Μαρία μου!!!

Άστρια είπε...

πολύ πολύ όμορφο..τόσο αέρινο..τόσο φωτεινό στα χρώματά του!
Πολύ μου άρεσε αυτή η αφαίρεση και η ρευστότητα στα σχήματα και στην ανάμειξη των χρωμάτων με τις πλάγιες πινελιές που τις παρασύρει ο αέρας..
όλο όμορφες εκπλήξεις μας έχεις εδώ Margo μου:)
Σε φιλώ πολύ να είστε όλοι καλά!

MYSTELIOS είπε...

Margo μου γειά σου , πολύ όμορφο το έργο σου , όσο η σύνθεση όσο και τα χρώματα με έχουν εντυπωσιάσει πάρα πολύ !!!
Μπράβο και καλή συνέχεια !!!

H.Constantinos είπε...

"...να ξεπεράσω την τελειομανία μου ώστε να τολμήσω να απελευθερωθώ."
Εκεί είναι το θέμα, και δεν φαντάζεσαι βέβαια ότι είναι μόνο δικό σου πρόβλημα αυτό...;
Γιά κάποιους παίρνει χρόνο, γιά άλλους δεν γίνεται ποτέ, και μερικοί το καταφέρνουν, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται απόλυτα ποτέ, μάλλον όχι.
Πάντως, γίνεται!
Ενα κλακ είναι, ένα ξεκόλλημα, που μπορεί να πάρει μιά στιγμή μόνο...

Katerina Galati είπε...

Margo, μου αρέσει πολύ η επιλογή του σχεδίου όπως και των χρωμάτων!!!
Κάποια στιγμή θα επιχειρήσω ξανά αυτό το παιχνίδι με το μελάνι, είναι πολύ δημιουργικό και το πρώτο που έκανα δεν μου πέτυχε.
Καλό απόγευμα και φυσικά με υπέροχες δημιουργίες!!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Μια τέτοια πολύχρωμη αγκαλιά σου στέλνω ξωτικό μου με λίγη προσοχή (είμαι με ενέσεις προς γνώση και συμμόρφωση:)
Καλό Σαββατόβραδο και μια υπέροχη και χαρούμενη αποκριάτικη Κυριακή:)

Margo είπε...

@μια φορα κι εναν τρελο..

Αγαπώ πολύ το βουνό και έχω την εικόνα σας όταν το συλλογιέμαι:)
Λενιώ μου αγαπημένη αγάπη πολύ σου στέλνω και αληθινή.. πάντα ζεστές καρδιές και χαμόγελα σε όλους σας!

Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Άστρια..

Ευχαριστώ Άστριά μου για όσα παρατήρησες και πολύ όμορφα περιέγραψες..!

Φιλιά σου πολλά και μια όμορφη Κυριακή να έχεις:)

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Ευχαριστώ Στέλιο μου η εκτίμησή σου για τη ζωγραφιά μου έχει ιδιαίτερη σημασία..
Να σαι καλά!

Margo είπε...

@ H.Constantinos..

..το δύσκολο κατά τη γνώμη μου είναι ότι η αλλαγή, το κλακ, πρέπει να έρθει από μέσα. Όταν συμβεί τότε η ελευθερία θα είναι αληθινή αλλιώς μοιάζει προσποιητή!
Καλό σου βράδυ Κωνσταντίνε και ευχαριστώ!

Margo είπε...

@Katerina Galati..

Ακριβώς, μοιάζει με παιχνίδι γι αυτό και χαλαρώνει η όλη διαδικασία. Να το κάνεις ξανά.. και εγώ θα το ξανακάνω.. στα προσεχώς λοιπόν:)

Margo είπε...

@anisixos..

Βεβαίως και θα περάσω είμαι κάμποσες μέρες χωρίς ΝΕΤ.. τώρα που επανήλθε μπορώ να κάνω τις τσάρκες μου:)

Mariela είπε...

Τι διαβάζω εδώ;; δεν τολμάς;; γιατί γλυκιά μου;;
που πήγαν όλα τα καλά΄λόγια που έχω γράψει;; χάθηκαν;;
Τόχεις, το έχω ξαναπεί και θα το ξαναλέω... Δώστου, μην φοβάσαι τίποτα!
Άντε να κάνεις και καμιά εκθεσούλα στην Μύκονο το καλοκαίρι...

επιτέλους φτιάχνω το μπλογκρολ των μελών του καφενείου....
καλό ΣΚ και φιλάκια πολλά!!

Nells είπε...

einai katapliktiko!lito k me parakseni sugxroni texniki apodidei kati toso kala pou ma paei pisw se ena meros pragmatika oreino palioteris epoxis!bravo

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

καλά εγω κοιμάμαι με τα τσαρούχια!
Γιατί δεν τα είχα δει νωρίτερα;
ΑΠΑΙΧΤΑ και ιδιαίτερα οι φράουλες, τα κυβιστικά δεν είναι της προτίμησής μου αλλά δεν παραγνωρίζω την αξία της τεχνικής τους.
ΘΑΥΜΑΖΩ!

Margo είπε...

@Μαριέλα..

Μαριέλα μου εκθεσούλα εγώ; Για την ώρα ψάχνω χρόνο και δύναμη να προλάβω τα απαραίτητα. Η δημιουργία θέλει μοναξιά και δεν μένω ποτέ μόνη.. τι άλλο θέλω δηλαδή:)

Καλή σου νύχτα Μαριέλα μου

Margo είπε...

@Nells..

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Nell. Εδώ μας οδηγεί το τρέξιμο των γραμμών από το μελάνι και η φαντασία το είδε ως χωριό. Είναι πολύ διασκεδαστική τεχνική.
Να σαι καλά!

Margo είπε...

@ΧΑΡΑ..

Χαρά μου απλά έλειψες πολύ.. όμως η έκθεση είναι διαρκείας:))

Το συγκεκριμένο θα μπορούσε να είναι εντελώς αφηρημένο αλλά και εμένα η οπτική μου με οδηγεί σε πιο ρεαλιστικές εικόνες. Προέκυψε από σταγόνες μελανιού στο χαρτί και τις τυχαίες γραμμές που έκανε κουνώντας ανάλογα το χαρτί. Τα υπόλοιπα το ανέλαβαν τα πινέλα και το πώς το μυαλό μετάφρασε τις τυχαίες γραμμές..
Να σαι καλά βρε Χαρουλίνι μου
Καλή σου νύχτα:)

moments collector είπε...

πολύ όμορφο και λιτό...

Jose Ramon Santana Vazquez είπε...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
MARGO

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...

this too will pass είπε...

cool

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα τι αριστουργήματα είναι εδώ μέσα. Τι άνοιγμα ψυχής. Μα πως δεν είχαμε συναντηθεί; Πολύ χάρηκα που ανταμώσαμε.